Ageeth Schuringa Administraties & Belastingadviseur

Klanten

Wat klanten zeggen

Klanten

Onze klanten bestaan uit MKB ondernemers, starters en Z.Z.P.’ers, werkzaam in allerlei branches. Ook mensen die nog geen ondernemer zijn maar er over denken om ondernemer te worden, kunnen bij ons terecht voor informatie. Qua grootte richten wij ons op bedrijven met maximaal 15 personeelsleden. Wij werken nauw samen met een Salarisadministratie-kantoor die voor ons de loonadministratie verzorgt van onze klanten die personeel hebben.

Wat klanten zeggen over Ageeth Schuringa Administratie & Belastingadviseur

Ageeth Schuringa Administratie & Belastingadviseur houdt sinds de oprichting van mijn onderneming de boekhouding bij, dient de aangifte omzetbelasting in en stelt de jaarrekening samen. Daarnaast verzorgt het team Ageeth Schuringa de aangiftes inkomstenbelasting, premie volksverzekeringen en inkomensafhankelijke bijdrage Zorgverzekeringswet.

In goed overleg heb ik het boekhoudpakket SnelStart aangeschaft en houd de boekhouding sindsdien zelf bij. De boekhouding wordt door het team Ageeth Schuringa gecontroleerd, gecorrigeerd en aangevuld. De samenwerking met het team Ageeth Schuringa ervaar ik als dynamisch, heel prettig en leerzaam. De proactieve houding en gedegen adviezen van het team zijn waardevol voor de bedrijfsvoering van mijn onderneming. Ik beveel daarom Ageeth Schuringa Administratie & Belastingadviseur van harte aan.

www.dibbetsadvies.nl

Eri Dibbets, eigenaar Dibbets Advies A & R

Grappig eigenlijk hoe ik in contact met het kantoor van Ageeth ben gekomen. Een aantal jaren geleden heb ik eens een auto zien rondrijden met reclame van Ageeth Schuringa Administraties erop. Nu heb ik vroeger bij een Ageeth Schuringa in de klas gezeten en toen ik op zoek was naar een administratiekantoor, besloot ik haar te benaderen. Ik vind het namelijk prettig om zaken te doen met een klein kantoor dat in de buurt zit. Bij de kennismaking destijds bleek dat zij niet de Ageeth Schuringa was waarbij ik in de klas had gezeten, maar het is een prima keuze geweest.

Een groot deel van de administratie doe ik zelf, maar vind het fijn om te weten dat iemand meekijkt en dat de jaarstukken opgemaakt worden door iemand die deskundig is en veel ervaring heeft. De manier van werken is erg prettig, zoveel mogelijk digitaal, maar er is ook voldoende ruimte voor persoonlijk contact als dat gewenst is. In deze tijd van snel veranderende regel- en wetgeving is het een geruststellend idee dat er iemand met je meedenkt om er uit te halen wat er in zit!

www.intercompagnie.nl

Theresia Huisman, Eigenaar Financieel Adviesbureau Intercompagnie